Strona używa plików cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jest ok-akceptuję
Zapoznaj się z Polityką prywatności.

teoria wyborów konsumenta

teoria wyborów konsumenta. podmiot racjonalny, użyteczność, użyteczność całkowita, użyteczność marginalna, krzywa objętości, równowaga konsumenta. - Wzory pism, umów oraz materiały edukacyjne z prawa
Kategoria: Wszystkie dokumenty » Pozostałe
Dokument dodał: Bartek Bielski
Dokument stworzony: lip 24, 2012
Ostatnia zmiana: lip 24, 2012
Aby móc pobrać teoria wyborów konsumenta musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszce konta możesz je założyć tutaj.


Kliknij "Lubie to!" aby otrzymywać informacje o promocjach, rabatach, aktualnościach.

STUDENCIE! Tu znajdziesz DARMOWY DOSTĘP
W bibliotekach niżej wymienionych uczelni znajdziesz stanowiska z darmowym dostępem do bazy testów ArsLege!
Grupa ArsLege: