Strona używa
plików cookies.

Akceptuję

teoria wyborów konsumenta

teoria wyborów konsumenta. podmiot racjonalny, użyteczność, użyteczność całkowita, użyteczność marginalna, krzywa objętości, równowaga konsumenta. - Wzory pism, umów oraz materiały edukacyjne z prawa
Kategoria: Wszystkie dokumenty » Pozostałe
Dokument dodał: Bartek Bielski
Dokument stworzony: Jul 24, 2012
Ostatnia zmiana: Jul 24, 2012
Aby móc pobrać teoria wyborów konsumenta musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszce konta możesz je założyć tutaj.


audioustawa
audioustawa
audioustawa
audioustawa

Kliknij "Lubie to!" aby otrzymywać informacje o promocjach, rabatach, aktualnościach.

STUDENCIE! Tu znajdziesz DARMOWY DOSTĘP
W bibliotekach niżej wymienionych uczelni znajdziesz stanowiska z darmowym dostępem do bazy testów ArsLege!
Grupa ArsLege: